Ontimig

Alla inlägg under april 2012

Av ontimig - 29 april 2012 12:20

 



Helgen harvarit förvånansvärt bra!

Fredagen så vare fest för hela slanten jag hade sjukt trevligt och blev super full men klarade mig ändå utan ångest. :)


Lördagen var jag sååå sjukt bakis, förtjänade det dock! Hade lovat att ta stallet så cyklad dit tillsammans med min mini hund. Första gången någong cyklade med honom MEN han tyckte om det och var suuuper duktig :D Sen fyllde min pappa år så vi pallrade oss dit för att fira honom. God mat , tårta OCH "lördagsmys". Ehhh behöver ja säga att jag åt alldeles för mycket? Mådde lite dåligt över det när vi kom hem igår kväll.


OCh idag ska jag ta cykeln till gymmet för att träna! kommer bli super bra! Och vet ni vad?  Idag mår jag bra :D





Av ontimig - 26 april 2012 21:22

Tillbaka till trött och ledsen. tog bara 1 dag.

 Imorn kan jag hämta ut mina nya piller och då ska saker ändras




Av ontimig - 25 april 2012 12:21

var och träffade läkaren idag ochdet blir lite medicin ändringar.

Ska sluta med valdoxan och börja med velafaxine istället. ska också börja med ritalin med liten dos och långsamt så det inte blir som med conertan :)

Av ontimig - 24 april 2012 14:14

jag blev hemma idag med. Är nog bäst så! mår faktiskt lite bättre psykiskt till och med. När jag har varit så trött som jag har varit är det som att alltning jag egentligen klara av har blivit 100 gånger svårare och jobbigare att göra. Men Nu har jag ju varit hemma sen i fredags och är ledig imorn (alltid ledig på onsdagar). vilket betyder att det bara blir 2 arbetsdagar denna vecka och tt jag har varit "ledig" 6 dagar. Dessutom nästa vecka kommer jag bara jobba 3 eftersom det är valborg. Skönt! har verkligen ingen ork eller motivation till att jobba längre.


Idag har jag trotsat förkylningen och både varit ute med hundarna OCH varit en sväng på gymmet. Tog det dock väldigt lugnt på gymmet då jag fortfarande är väldigt förkyld, men det blev iaf en tur på trappmaskinen och sen lite mage,rygg och armträning.Så kanske kanske kanske kan jag bli smal och fin innan sommaren.


Imorn ska jag träffa läkaren på psyk för att se hur vi gör med min medicinering. någonting annat mot min ADD eller ska jag vänta med den? Personligen hoppas jag att jag får någonting mot ADD. Sen hoppas jag också att jag få någonting mot ångest. Suger att jag ska vara så otroligt kännslig mot biverkningar :( 



Här är dåliga mobilbilder på mig i träningkläder och min bäste mio    








Av ontimig - 23 april 2012 20:02

här om dan kommenterade min kille att jag har blivit "nästan för smal" och så tyckte han att jag åt för lite..

Ehhh? vaa? Jag har ett bmi på 20.5 så jag är INTE för smal, jag är knappt smal. Svarade att läkarn godkänt viktnegång till 57. Det tyckte han väl också var ok. Hm... kommer bli svårare än jag trott att dölja..

Av ontimig - 23 april 2012 14:05

http://sweden.yougov.com/go.aspx?id=83c24060-4556-455b-90d3-e7136728d5af



Gov är ett undersökningsföretag som levererar träffsäkra mätningar med moderna metoder sedan år 2000.

Oavsett om du är intresserad av marknadsundersökningar eller opinionsmätningar så kan vi hjälpa dig. Om vi inte har en färdig lösning för just dina behov så kan vi skräddarsy en. Vi arbetar med både kvalitativa och kvantitativa undersökningar.

Vi är det ledande Internetbaserade undersökningsföretaget i Norden. YouGov har sitt huvudkontor i London men finns också i bland annat Stockholm, Malmö, Köpenhamn, Oslo, Helsingfors, Köln, New York och Dubai. Det gör att vi kan mäta lokalt, nationellt och internationellt via våra egna paneler ) som består av över två miljoner individer världen över. Fördelen med onlinepaneler är att det både är snabbt och exakt. 


Jag är medlem på den här sidan och man tjänar poäng som man sedan kan antingen köpa riktiga saker för i en butik på internet, eller skänka till välgörenhet. SJUUKT värt och NEJ det kostar ingenting, eftersom dom tjänar på att man sitter med i panelen :)


OM Du vill bli medlem så klicka på länken :)

http://sweden.yougov.com/go.aspx?id=83c24060-4556-455b-90d3-e7136728d5af

Av ontimig - 23 april 2012 08:45

Tack för att du är där och stöttar mig

Stöttar mig när allt känns hopplöst

När jag könner mig fullständigt

Fullständigt misslyckad

Tack för du finns där när mina tankar blir svarta

Svarta och jag inte reder ut dom

Tack för att du orkar med mig

 

Av ontimig - 22 april 2012 22:02

 

Jag stannar hemma imorn med, orkar verkligen inte jobba nu.

Ska ringa min psykolog imorn och prata lite med henne om hur det går just nu. Dessutom ska jag träffa läkaren på onsdag och se om jag kan få ändra på några mediciner.

Hoppas hoppas jag kan få hjälp.






Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards