Ontimig

Alla inlägg under mars 2012

Av ontimig - 31 mars 2012 19:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ontimig - 31 mars 2012 11:54

"För mitt hopp är en skadsjuten kråka
och jag är ett springande barn
som tror det finns någon som kan hjälpa mig än
som tror det finns nån som har svar


O jag springer med bultande hjärta
jag springer på taniga ben
O jag bönar och ber, fast jag egentligen vet
att det redan är alldeles för sent"





Av ontimig - 31 mars 2012 10:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ontimig - 30 mars 2012 19:10

Idag blev det inget jobb. Fick åka tre mil till jour vetrinären då min lilla valp, mio. hade så ont i tassen att han skrek :(

Väl där konstaterad dom att han troligen stukat den väldigt kraftigt. Vi fick åka hem med smärtstillande och order om bur vila hela helgen och om han inte hade slutat halt helt på måndag så blir han tvungen att röntgas.


Nu ska jag iaf fira min fina malin och jag ska försöka att inte tänka på mat och förhoppningsvis kommer det inte sluta med ångest.

Av ontimig - 29 mars 2012 19:28

:( Det snöar här i umeå :( Det suger för jag kommer inte kunna gå ut och springa då...

Justja det här med träningscykeln. jag ska få hämta den men tyvärr står den längst inne i förrådet så min pappa tyckte vi skulle vänta tills alla sommar grejer var utplockade så det gick lättare att komma åt den.

Jag skulle ju helst velat ha den typ igår men kan förstå att jag får vänta en månad.. jag får helt enkelt forsätta med att springa/ gå ut och gå.




Kosttillskott med Kvalitet - Ett av nordens största utbud på: Vitaminer / Mineraler / Aminosyror / Protein

Av ontimig - 29 mars 2012 19:18

Börjad med concertan idag. Märker redan nu att jag blir mindre hungrig av den. AWESOME! :D

Jobbet gick förvånasvärt bra idag och det sjukaste av allt är att jag inte är helt slut i huvudet när jag kom hem.. Hmm..Undra om det är medicinen eller om det bara var en bra dag? Jag vet inte XD


Har varit ute på en LÅNG promenad med hundarna och min kusin. Super trevligt var det.

Av ontimig - 28 mars 2012 21:44

Jag är sååå dålig. åt efterrätt orkar inte med mig själv

Av ontimig - 28 mars 2012 14:53

OKej havregrynsgröt som man kokar med lite vaniljsocker är super gott <3 jag hade i lite kanel också och det blev super mumsigt. Det blir nästan inga kalorier heller, så det är väldigt värt.

Kom på att det lär vara lättare att inte hets äta pizza om jag äter innan speciellt om jag äter gröt för det bli man så super mätt av! Det gäller att inte vara dum ibland XD


  vs  

Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards