Ontimig

Alla inlägg under augusti 2012

Av ontimig - 31 augusti 2012 16:22

Ja ni vet vad jag har gjort xd och vill du ha lösenordet så är det bara att fråga :-)

Av ontimig - 31 augusti 2012 16:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ontimig - 31 augusti 2012 16:06

Av ontimig - 31 augusti 2012 08:39

Jag lever men har inte så mycket orka. Tar mig till skolan och hem. Det är ungefär det jag orkar. Knarkar värktabletter och ber en bön att huvudvärken ska försvinna.

Sa igår till mamma att om det fanns någonting i världen som skulle ta bort min värk, inklusive den kronisk. Så skulle jag gå med på vilken behandling som helst! Operera mig utan smärtstillande? Inga problem skulle lätt vara värt de

ih

Av ontimig - 29 augusti 2012 09:23

Ska iväg på min första dag i skolan! Sjukt nervös. Både för nya människor och hur det kommer gå att plugga. Är nervös för att det blir som sist :/
Men jag tänker hoppas att det kommer bli super bra! Önska mig lycka till

åh

Av ontimig - 28 augusti 2012 09:57

I söndag skulle jag ju egentligen få permission från neurologavdelning. Men efter jag varit hemma ca en timme ringde läkaren och ville att kaj skulle komma in igen.

Så efter en liten gråtattack (ville verkligen inte sova där!) så tog jag mina väskor och åkte in igen. Väl där fick jag en dropp nål och blev ned skickad till röntgen igen. Blev röntgad med kontrast som skickade in genom. Nålen.

Efter röntgen fick jag sova och på morgonen tog jag några fler prover, bland andra ett ryggmärgsprov. Men allting såg fint t.v Så huvudvärken är ingenting akut och kg blev utskriven runt lunch. Med order om vila och smärtstillande i väntan på remiss för magnetröntgen.

åh

Av ontimig - 26 augusti 2012 20:26

Fick permission över natten, men måste tillbaka till sjukhuset imorn på morgonen :/ trött som ett djur är jag och fick inte äta på hela dagen förän nu

Ops

Av ontimig - 26 augusti 2012 14:43

Huvudvärken som jag haft resulterade i en tur till akuten igen.
Och det resulterade i att jag läggs in på neurologen. Ska röntga skallen och en massa skit. Hm

Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards