Ontimig

Alla inlägg under september 2012

Av ontimig - 26 september 2012 16:15

Igår när jag var och hälsade på en kompis på psyk, så vare en tjej som hade försökt hänga sig.. Hon hamande på IVA och ingen vet än om hon överlever.


annars rullar livet på och jag springer efter :P

 
 
Av ontimig - 24 september 2012 22:31

Jag trivs så himmla bra på min skola.

Fast än jag är extremt trött såmår jag alltid bra av att vara i skolan och har energi när jag åker därifrån.

känns sjukt bra!



Av ontimig - 24 september 2012 22:13

jag är då trött HELATIDEN. fattar ingenting. Någon som hartips på hur man kan piggnatill?

Av ontimig - 23 september 2012 20:12

l  


öradgen blev bra.

MIn lilla skrutt hund som aldrig tränatt agility förut var super duktig och klarade av det mest på första försöket!

Efter en stunds tränande gick han till och med at ha lös bladn andra hundar fast han brukar kunna kuta iväg hur långt som helst annars.

VArt imponerad och undrade om han blivit vuxen nästan. SÅ nu har jag och en anna tjej bestämt att vi ska försöka åka ut till banan och träna iaf en gång i veckan tills det blir för kallt.


Hade även över lite folk igår för att "supa" problemet var att ingen var sugen på att bli full och alla ville bara sova. Så typ vid halv 1-1 tiden hade alla gått hem.


imorn blire skola och jag hoppas hoppas hoppas att jag har fått tillbaka lite energi då..

 
 
Av ontimig - 21 september 2012 12:18

IMorse när jag vaknade så var det först jag såg detta  

Och när han insåg att jag äntligen hade vaknat va hans stirrande så fick jag en stor puss i hela ansikten

Bästa sättet att vakna på!


 

 
 
Av ontimig - 21 september 2012 12:05

 



VArt hemme idag också, orkar inte skolan. Ska istället skypa med min syster som bor i USA och sen träffa min fina I som precis kommit hem från usa. Blir nog bra det.

Ikväll så ska jag och sambon äta middag med min mor och far. evt mysa lite också.


De ringde faktiskt från freja igår. Dom bestämde att jag ska göra en stepwise om en och en havl vecka (var jag som inte kunde innan).efter jag har gjort den och läkarundersökning är gjord så bestämmer dom vilken behandling jag ska gå. såå nu är jag nervös igen





 
 
Av ontimig - 20 september 2012 18:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ontimig - 20 september 2012 18:14

har gjort ett låst inlägg :)

 
 

Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards