Ontimig

Alla inlägg under maj 2012

Av ontimig - 31 maj 2012 18:45

Idag fyller jag år..21 år.

Tårta, glass och en massa annat onyttigt kommer hamna i min mage idag.


Jag vet inte hur jag mår och vet inte hur jag mått som senaste dagarn. alltning är bara uppcohner hela tiden.

Vet inte ens vad jag ska skriva..






Av ontimig - 30 maj 2012 08:26


Igåg så

  • Promenerade jag hundarna
  • jobbad
  • över åt
  • var i stallet
  • handlade
  • promenerade jag hundarna igen
  • sova

Idag är jag trött ända in i själen sen ut i kroppen och  tillbaka in igen men jag ska ändå.

  • Promenera hundar (varför kan dom inte lära sig att gå  ut och gå själv? eller sitta på toa som katter?)
  • Träffa min psykolog
  • Träna
  • ut och gå igen
  • Jobba stängning 3 h (min lediga dag :/ )
  • sova och längta tills jag fyller år imorn :D

KOmmer säkert uppdatera lite under dagen om hur allting går









</a

Av ontimig - 29 maj 2012 15:41

ibland tänker jag att jag har över ätit får ångest och vill gråta.

Sen räknar jag ut på Shapeupclube hur många kalorier jag ätit och inser att jag ligger precis på det jag bore äta.

"Ah shiet vad jag är knäpp och löjlig" tänker jag.


MEN de som händer är att jag har bestämt mig för att bara äta en viss mängd av någonting och sen äter jag över det. DÅ äre det jag får ångest över, att jag inte klarade av att hålla mig till det jag bestämt, att jag helt enkelt inte hade någon självkontroll..


 

















Av ontimig - 29 maj 2012 15:27

http://www.emilmedia.se/



Är en fotograf som nyss startat ett företag  i umeå :) tänkte bara gör lite reklam för honom :)


http://www.emilmedia.se/

Av ontimig - 28 maj 2012 22:06

 


Till den bästa mannen i mitt liv









Av ontimig - 28 maj 2012 18:37

 

Kaos kaos kaos. Bara kaos uppochner.

Ena stunden är allting SUPERBRA. på riktigt jag mår jättebra. Jag vet vad jag vill jag har ett mål.

Det går några minuter, kanske några timmar, ibland till och med en dag eller två. Sen PANG rakt ner igen.

som jag sa till min kärlek "nu är det inge bra"

                                           tur man har den finaste mannen någon någonsin kan ha.


 









Av ontimig - 28 maj 2012 07:52

Jag tillbaka från stockholm nu! hinner inte skriva så mycket men kommer uppdatera senare idag. Kram på er







Av ontimig - 23 maj 2012 19:22

Idag har jag:

  • Gått ut med hundarna
  • träffat min psykolog
  • Tränat
  • solat
  • gått på en långis med hundarna

Nu ska jag mysa med min älskling, packa och se film.

Åker ju till stockholm med min Mami imorn och blir borta från torsdag till söndag. Ser fram emot det väldigt mycket även om det känns lite jobbigt att måsta äta allt och fika en massa. 

 




Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards