Ontimig

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av ontimig - 12 maj 2012 22:07

 
 
 
1. Favoritårstid och varför?
sommar! För jag har så mycke mindre värk när det är varmt OCH man är ledig.

2. Favoritgodis?
Eh hehe geisha (A)
3. Vad gör du när du har extremt tråkigt?
Sitter vid dator, pussar på mina hundar eller går i säng
4. Det bästa med staden du bor i?
Att den är lagom stor. Dom flesta butikerna finns, men man har ändå super nära till skogen och landet
5. Det roligste som händer i ditt liv just nu?
Jag har sökt in på folkhögskola och slutar snart jobba :D
6. Favoritcafe?
cafè göteborg
7. Vad prioriterar du högst i ditt liv?
Min sambo, utan att tveka.
8. Vad vill du göra i sommar om du får drömma helt fritt?
Jag vill bada, träna, umgås med mina vänner och hundar. Sen bli smal men det vill jag ju hela tiden...
9. Din favoritoutfit?
Någon av mina 50-tals kjolar :D
10. Favoritsport att träna/ favorit träningstyp?
gym och pilates
11. Din bästa egenskap?
Jag är bra på att lyssna och se människor
Hehe snodde listan ifrån:

http://anorexijag.blogg.se/



Av ontimig - 12 maj 2012 18:57

Finns det någon som vet hur man gör headers till bloggplatsen som kan hjälpa mig? Jag fattar verkligen inte alls hur man gör.


Förövrigt idag har jag vrit ute och gått med hundarna i skogen ca 1 timme. Hundarna var lyckliga och jag mådde illa Xd

tappade dessutom min telefon ute i ingenstans men hade turen att en kille hittade den och ringde Mama så jag fick tillbaka den. När jag först insåg att jag tappat telefonen började jag nästan gråta, fick panik och ville bara skära mig. Men som tur var han jag inte med någonting av det XD


Ätit alldeles för mycket idag OCH kommer äta mer eftersom jag känner mig själv.Får ta nya tag imorn. Målet är ju att jag ska vara smal till i augusti och det kommr jag klara!  

Av ontimig - 12 maj 2012 15:19

 

Av ontimig - 12 maj 2012 12:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ontimig - 12 maj 2012 00:00

Det enda jag gör just nu är jobba, träna ,sova, äta (tyvärr) och vara med mina hundar.

Jag är så trött hela jävla tiden! Även om jag mår bättre och orkar koncentrera mig lite bättre med ritalin så är jag ju fortfarande trött.Gnäll gnäll gnäll typ det enda jag gör XD Positivt är i alla fall att jag tränat 3 dagar i rad :)

Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards