Ontimig

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av ontimig - 17 maj 2012 21:43

Dagen har varit lång för mig. Tränade ganska länge och försökte ta i hårt men hade inte riktigt orken..


Imorn blire jobb, sen ut till en kompis stuga för att grilla och mysa. Känns lite jobbigt då jag inte riktigt är ett fan av att äta bland en massa olika männsikor speciellt då jag inte riktigt känner dom. 


en super kul grej jag upptäckte idag är att jag har minskat 2cm runt armarna och 2.5 cm runt låren :D Men har ju iofs inte mätat på typ en månad innan idag


Slänger upp en bild på mig i min nya kappa, och ja jag vet att jag är fet.


 


Av ontimig - 17 maj 2012 11:59

     

Av ontimig - 17 maj 2012 11:27

NU har jag tid att uppdatera lite om mitt liv.

Imors upptäckte jag att jag minskat 1 cm i midjan, vet ni hur glad jag blev? SUPERGLAD!

Har stått still så länge och nu äntligen hände det någonting. Har även minskat en halv cm runt magen :)


Idag har jag börjat morgonen med att soooooova länge nästan 12  h. Sen en promis med los dogos.

fika hos mamma och pappa, träna och sedan en lång prommenad med hundarna. en helt okej dag om man bortser från fikat.

Dock har jag inhandlat carb blocker som gör att jag minskar upptaget av kolhydrater och ärligt? jag tycker faktiskt att den fungerar.Har nämligen inte hunnit träna sen i fredags (mer än dom vanliga hundprommenaderna) , har ätit nästan mer än vanligt och har ändå MINSKAT i midjan! sjuktawesome enliget mig!


tröttheten som jag har hänger fortfarande kvar och har ackompanjeras av en väldigt påträngade huvudvärk som jag försöker bota med kaffe och ipren. Dock fungerar det inte särskilt bra ochvissa dagar måste jag äta av mina extra starka piller, som jag egentligen fått för min värk i kroppen, för att ens kunna röra på huvdet vet inte riktigt vad det beror på. Någon som har en idé?

Nu ska jag iaf klä på mig! kramar <3  

Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards