Ontimig

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av ontimig - 2 maj 2012 10:18

Hello

Dom senaste dagarna har varit ganska bra för mig. valborg vare fest (ja igen) Hade det väldigt trevligt men åt lite chips och fick ångest och ville spy upp allt. MEn sa till min sambo så klarade av att behålla allt ändå.


Igår var jag i stallet och red, gick faktiskt ganska bra. Dock var både jag och hästen ganska spänd i början med skrittade igång riktigt ordentligt och då lossnade det.


Idag ska jag träna nu på morgonen och sen i eftermiddag ska jag ut och gå med min kusin. Ska även hämta venlaflexin idag och börja med den!


dock har jag ätit alldeles för mycket dom senaste dagarna så måste verkligen skärpa mig nu! Speciellt inför sommaren, vill ju inte gå upp allt jag gått ner.





Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards