Ontimig

Alla inlägg under maj 2012

Av ontimig - 22 maj 2012 18:02

       

Av ontimig - 22 maj 2012 17:57

Idag har varit en bra dag!

Jag är trött percis som vanligt MEN jag är ändå...nöjd tror jag.


Idag har jag jobbat och köpt nya gardiner, super snyggt blir det :)

Ikväll ska jag städa hela lägenhet och ut på en långprommis med hundarna. Om jag får tummen ur ska jag även träna (men om jag känner mig själv kommer det inte hända)


Imorgon är jag ledig, vilket jag verkligen behöver, så vet inte riktigt vad som händer då :)

Av ontimig - 21 maj 2012 20:50

Okej jag fick några timmars panik då jag trodde att någong som jag absolut inte vill ska läsa min blogg gjorde det!

Men det visade sig att så vare inte så nu är jag tillbaka.


Har haft en mega super lång dag. Började med ångestattack gåner 10 på bussen till jobbet. Som tur var gick den över. Har varit i gång sedan kl 7 imors tills nu och jag är verkligen inte van. Min dag har alltså inte varit så roligt och det finns inte så mycket att berätta :=)

Av ontimig - 20 maj 2012 19:32

Ah mår mycket mycket bättre idag! Även om jag är otroligt bakis och har varit hela dagen XD

Var ute med hundarna på morgonen sedan gick jag och la mig igen. Sov till kl 3 (A)

HAHA Cycklade till stallet och fixade allting som ska fixas där och sedan hem igen :)

Nu har vi ätit pizza och ska se en film <3


justja Vad skulle ni vilja läsa mer om?





Av ontimig - 20 maj 2012 13:03

 

Av ontimig - 20 maj 2012 12:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ontimig - 19 maj 2012 20:20

NU blire off to a parjtaj :D

Har druckigt riktigt absint nyss det är galet.  jag är utklädd till en porrig ishäxa från narnia (och ja porrigt var temat)


hoppas alla får en bra kväll PUSS

Av ontimig - 19 maj 2012 11:36

 


Igår var det jobb och vägning. Vet ni vad? Jag hade gått ner 2 kg :D så nu står vågen på 58 och jag har ÄNTLIGEN ett bmi under 20. Okej inte jättemycke under 20 nämligen 19.8 Nöjdtjej_91.


Senare på kvällen åkte vi (jag och min sambo) iväg till några vänners stuga för att grilla och umgås. Jag fick lite ångest över maten men överlevde som tur var.


Idag ska jag

  • Cykla till stallet
  • Träna
  • ut med hundarna
  • festa

ja jag ska festa igen och jag vet att jag gör det väldigt ofta. men jag älskar det och jag känner mig normal när jag gör det (A)

Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards