Ontimig

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av ontimig - 19 mars 2012 22:14

Idag har maten gått så där, MEN jag har varit ute på en långpromenad OCH varit ute och sprungit:D

Dock ska ni inte bli så imponerade av att jag sprang, har på riktigt aldrig sprungit förut så var bara ute 10 min. Målet är att jag ska kunna öka lite varje dag :)

Nu är jag super trött och tänker sova god natt!


 

Av ontimig - 19 mars 2012 16:40

Vägde mig idag. + - 0 . Först vart jag skit besviken seeen insåg jag att. Man kan inte äta typ ingenting en dag för att sen äta super mycke.. det är inte jätte smart.

Alla vet ju att om man svälter sig själv och sen stoppar i sig en massa mat så suger kroppen åt sig ALLT man stoppar i sig. Så har bestämt att jag ska äta varje dag, Men små mängder. Typ lite till lunch lite middag och någonting super litet om jag blir jättehungrig imellan (vilket jag inte borde bli). Det borde väl fungera? eller?

Funderar på att visa vad jag äter en dag (dock inte om jag hetsar), skulle det var interessant? 


Av ontimig - 19 mars 2012 15:25

I takt med att jag får fler läsare får jag mindre kommentarer,  logiskt?

Presentation


Jag är en 20 årig tjej som bloggar om att leva med en depression, ADD och kroniskvärk.

Vill man ha lösenordet till mina låsta inlägg äre bara lämna en kommentar och mail, eller maila mig :) Mail ontimig@hotmail.se

Addsettings

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Vardagen

Sjukdom

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards